  • Data: 2011-12-02 08:50:43
    Temat: Re: Coś dla czekających na prąd - bardzo długie
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jba2lf$nbd$1@news.dialog.net.pl...
    > Brat teraz kończy bydowe i chciał prąd. Mimo że wszystko było uzgodnione
    > bo rok temu dostał pozwolenie to energetyka zażyczyla sobie zaświadczenia
    > że nie ma kolizji i robi to tylko jakoś pan i 800zł kosztuje.

    dał sie brat wydymac bez mydła - prawo stanowi ze klient występuje o warunki
    przyłaczenia, podpisuje stosowną umowę , wpłaca kase za przyłaczenie i
    zapomina o temacie. Wszystkie inne dzialania i opłaty są po stronie
    energetyki. U was chodzilo pewnie o ZUDP i mapke projektową + uzgodnienia -
    to wszystko miala zrobic energetyka.

    > A juz dawno słyszałem że miało być pięknie. Płacimy ileś za 1kW czy
    > podlączenie do sieci i zakład robi wszystko i zakłada nam w granicy
    > skrzynkę w ciągu roku

    i tak własnie jest, daliscie sie zrobic na szaro.

    b.