  • Data: 2015-03-01 18:07:05
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > bo jest zasadnicza roznica miedzy zakazami a nakazami
    >
    > takimi jak zakaz poruszania sie samochodem z niezapietaymi pasami
    > co zostawia mase alternatyw

    A ta masa alternatyw to?
    Poruszanie sie pieszo? Całe zycie?

    > a nakaz szczepienia co nie daje jakiejkolwiek alternatywy

    Oczywiscie ze daje.
    Podałem ci alternatywe! Jak chcesz sobie znaleźć mniej absurdalna

    > maseczki sa tanie i powszechnie uzywane

    Ja mam chodzic w maseczce bo Ty nie chcesz sie szczepić... Piekne.
    Może po prostu napisz sobie na czole "NIE SZCZEPIONA" - bede zakładał
    maseczke przy Tobie.

    >, ponadto aby uniknac chroby
    > mozesz sie zaszczepic ;)

    Po raz kolejny udowadniasz ze nie wiesz jak to działa...

    > czyli sprowadzamy rozwiazania do obozow koncentracyjnych :D

    Taka wyspa to byłby raj!

    > btw jakos nie widze tej masy wysep i niekoniecznie jestem przekonany
    > o ich eksterytorialnosci
    >
    > slowem - rozwiazan brak

    Nie widac wysp, bo ludzie maja to w dupie i sie po prostu nie szczepią.
    A potem lament, ze dzieci odre złapały...

    > porownywalnie do:
    >
    > "odizolować na jakieś wyspie, a potem gdy ostatni zdechnie, na te
    > wszystkie niezaszczepione choroby, pieprznąć w wyspę car bombą"

    Przeciez nie ma zakazu rozmnazania sie na tej wyspie...

    > "Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
    > ewentualnych posiadanych dzieci."?

    To nie jest moje zdanie...

    > zestawiam to czego nie mozna zrobic skazanym przestepcom po skazaniu
    > ich prawomocnym wyrokiem i co moze zrobic byle urzednik z sanepidu

    To zestaw sobie uninanie rąk z mandatem...
    Tez bedzie smeisznie i absurdalnie.

    > bzdurzysz
    >
    > zamykasz dom i samochod?

    Tak.

    > uwazasz ze w korporacjach farmaceutyczncyh nie zdarzaja sie
    > nieprawidlowosci i pracuja tam krysztalowo czsyte osoby ktorych
    > jedynym celem jest pomagac ludzkosci?

    Zdarzaja sie zapewne.
    Dlatego ich praca jest kontrolowana.
    No i mamy jeszcze efekty...

    > uwazasz ze kowalski ma sensowne szanse na
    > odszkodowanie\zadoscuczynienie w przypadku kiedy szczepionka spowoduje
    > problemy?

    Jezeli zachorowania byłyby czeste to oczywiscie ze tak.
    Juz hieny prawnicze zadbaja o swoja dole z odszkodowania.

    Pamietasz odszkodowania dla palaczy?