  • Data: 2015-03-01 19:37:43
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01 Mar 2015 17:00:28 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Czyli nie mozna udowodnic, ze na drogach, dzieki poprawie ich jakosci ginie
    > mniej ludzi... Fajnie.

    No nie można, bo zjawisko spadku śmiertelności na drogach nie zależy tylko
    od tego. Równie dobrze BEZPOŚREDNIĄ przyczyną spadku liczby kolizji może
    być postęp medycyny... wzrost świadomości kierowców (szeroko zakrojone
    akcje edukacyjne)... zwielokrotniona kontrola drogowa... lepsze
    samochody... zmiana obyczajów co do picia alkoholu... lepsze przestrzeganie
    przepisów... większa liczba kobiet jako kierowców (wykazano, ze kobiety
    jeżdżą ostrożniej)... i (tak! - paradoksalnie!) zwiększenie natężenia ruchu
    (ludzie BARDZIEJ uważają).

    > Ale widze, ze zabrakło argumentów wiec zaczeło się czepianie słówek

    Tak? - a nie po prostu merytoryczne ich rozpatrywanie, którego nie
    wytrzymujesz?

    > rozdrabnianie na kawałeczki - wiec mówie pas.

    I dobrze. Ponieważ nie masz już argumentów przeciwko logice matematycznej.

    -

    XL
    pewni siebie.