    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Coś gryzie moje śliwki
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Thu, 26 Jun 2014 15:17:46 +0200

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 13:37:10 +0200, collie napisał(a):

    > No i bardzo dobrze. Trudno bowiem sobie wyobrazić, by ekspedientką w takim
    > sklepie była pani po jakiejś AR i to ze specjalnością ogrodniczą.

    Tobie trudno - mnie nie. O tym dalej.

    > Kupujący
    > ma wiedzieć, czego szuka,

    LOL

    > a jak nie wie, to niech się zwróci do fachowca,
    > udzielającego płatnych porad w tym zakresie, po przedstawieniu mu dowodu
    > zbrodni w postaci śliwki z dziurką. Ale Ty jesteś pewnie z tych, którzy
    > zamiast pójść do lekarza, w aptece mówią do ekspedientki: "Proszę coś na
    > gorączkę i bóle brzucha".

    No nie wiedziałam, że w aptekach sprzedają też środki ochrony roślin :->

    Oczywiście Tobie się nie śniły takie rzeczy, o których piszę - a ja otóż
    znałam kiedyś taki sklep ogrodniczy, gdzie można było tak właśnie kupować
    środki ochrony roślin - sklep Agrocentrum w Kielcach przy ul.
    Paderewskiego. Był tam kiedyś sprzedawcą prawdziwy fachowiec, istny
    omnibus, pasjonat, który całe lata tam praciwał i zawsze był na bieżąco z
    kalendarzem ochrony oraz aktualnie stosowanymi środkami, nawet dla upraw
    specjalistycznych - i to wszystko tak ot, z głowy, na poczekaniu i ad hoc
    TRAFNIE dobierał. Więc skoro Ty się na coś takiego nigdy nie natknąłeś, to
    nie oznacza, że ja nie mam prawa narzekać - ale Ty na pewno nie masz prawa
    obrażać.