  • Data: 2014-06-26 13:37:10
    Temat: Re: Coś gryzie moje śliwki
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.14 12:20, Ikselka pisze:

    > Bo tam sprzedają wszystko, ale na pewno nie wiedzę - dziś sklep ogrodniczy
    > to taki sam sklep jak inne i pracują tam zwykli sprzedawcy, czyt.
    > niekumaci, szczególnie w zakresie tego, co sprzedają, oni mają TYLKO
    > sprzedawać...

    No i bardzo dobrze. Trudno bowiem sobie wyobrazić, by ekspedientką w takim
    sklepie była pani po jakiejś AR i to ze specjalnością ogrodniczą. Kupujący
    ma wiedzieć, czego szuka, a jak nie wie, to niech się zwróci do fachowca,
    udzielającego płatnych porad w tym zakresie, po przedstawieniu mu dowodu
    zbrodni w postaci śliwki z dziurką. Ale Ty jesteś pewnie z tych, którzy
    zamiast pójść do lekarza, w aptece mówią do ekspedientki: "Proszę coś na
    gorączkę i bóle brzucha".

    --
    collie