    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Coś na podłogę z lidla.
    Date: Tue, 24 Apr 2012 10:40:23 +0200

    W dniu 2012-04-24 10:07, 4CX250 pisze:
    > Ma się pojawić w Lidlu tworzywo sztuczne w płynie. Np. do garażu na
    Napisali, że to jest farba akrylowa wodna. Czyli będzie się zachowywać,
    jak każda farba. Położona na brudny beton będzie odchodzić. U mnie
    obserwuję "odparzanie" farby pod oponami. Nie wiem, czy to sprawa tego,
    że opony po jeździe bywają ciepłe, czy czegoś innego, ale faktem jest,
    że tam za długo nie wytrzymuje. Po roku-dwóch trzeba odnawiać. Nie
    malowałem akrylową wodną, bo mam na temat "wodzianek" wyrobioną opinię.
    Pomalowałem farbą alkidową modyfikowaną styrenem.
    Jacek