  • Data: 2012-04-25 14:25:17
    Temat: Re: Coś na podłogę z lidla.
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomalowałem farbą alkidową modyfikowaną styrenem.

    a ja malowalem jakas zywica 2-skladnikowa, kosztowala sporo a po zimie - jak
    piszesz - w miejscu opon zaczelo odpadac. Wygladalo jakby beton na wylewce
    byl slaby i pil wode przez nieszczelna powloke zywiczna a mroz to ladnie
    rozsadzal. Na wiosne kupilem gres po 12zl/m w castoramie w promocji + 3
    worki kleju i w 2 soboty zrobilem podloge, ktora do dzis swietnie trzyma.
    Koszt nizszy, pracy niewiele wiecej a efekt doskonaly.

    --
    Tomek