    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Coś tańszego na rurę do GWC
    Date: Fri, 11 Mar 2011 16:24:41 +0100

    news:7f77c8c5-f198-49f3-8e37-81125f1de2ab@t16g2000vb
    i.googlegroups.com...
    On 11 Mar, 07:15, "nacocito" <n...@c...to> wrote:

    > Rynek stoi otworem - znalazles w niej luke - brawo :-)
    > Moze dlatego, ze nie maja tak dobrego dzialu marketingu jak rehał.

    > W takim razie wloz do zwyklej rury kanalizacyjnej swietlowke
    > antybakteryjna. Skutecznosc bedzie wyzsza niz przereklamowanego
    > rehała. A jezeli myslisz, ze warstewka srebra ochroni Cie przed
    > bakteriami jezeli w tej rurze bedzie stala wieksza ilosc wody to
    > jestes optymista :) Z tego m.in. powodu wybralem GWC wodny, ktory
    > higienicznie jest bezkonkurencyjny.

    Ale my nie mówimy o rodzajach GWC tylko o rodzaju rur jakie należy stosować
    do wymiennika.

    > Nie PCV, tylko PP. Z tego sa rury rehała.

    Rehau tak, te do kibla nie koniecznie.

    > A powiedz mi - z czego masz rurociag do domu ? :) Z czego masz
    > instalacje wody w domu!!? Nie boisz sie, ze te kilometry PE + PP w
    > ktorych krazy woda Cie nie zabija, czy moze nosisz wode do picia ze
    > zrodelka ? :D Co ma wieksze tarcie - woda, czy powietrze? Co zbiera
    > wiecej "syfu" z tych plastikowych rur - woda, czy powietrze? :)

    Dobrze jest używać rzeczy zgodnie z ich przeznaczeniem i posiadanymi
    świadectwami dopuszczającymi do określonego użytku.
    Oczywiście można na to machnąć ręką ale ważne aby to robić na własną
    odpowiedzialność.
    A radzić komuś tak robić to jest bardzo szkodliwe a słuchać takich rad to
    głupota.

    To jest mniej więcej tak, jak kupowanie spirytusu od przyjezdnych ze
    wschodu. Tani jest ale kilku nieźle zaszkodził.