  • Data: 2015-03-03 15:34:57
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 15:10:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Mam bardziej funkcjonalna. Dlaczego?
    > Bo jak mnie nie będzie przez kilka/kilkanaście dni to żona Sobie poradzi z obsługą,
    jak przyjedzie ciotka z Pcimia dolnego to Sobie poradzi, jak wyjeżdżam na urlop i do
    domu sprowadza się teść to też spokojnie daje radę obsługiwac a on mało techniczny.

    U mnie tez kazdy sobie poradzi. Zeby uaktywnic dodatkowe funkcje trzeba
    przytrzymac / wykonac jakas kombinacje klawiszy - dla nieuswiadomionego
    usera nie ma to zadnego znaczenia - po prostu nie skorzysta z funkcji "extra":)

    > Inaczej podejdziesz też do tego jak dzieci się pojawią bo nagle się okaże że
    wyłączanie światła w całym domu przyciskiem z sypialni jest bez sensu bo dzieciak w
    salonie czy u siebie jeszcze coś tam robi itp.

    Wtedy z automatycznego wylaczania swiatla wylacze po prostu jego pokoj i
    dalej uklad bedzie w pelni funkcjonalny :)

    > Niby możesz to przeprogramować ale uzyskasz wtedy efekt który ja mam bez
    wodotrysków.

    Dalej nie bedziesz mial gaszenia swiatla w calym domu procz pokoju dziecka :D

    > Ps
    > To chyba Ty pisałeś że żałujesz że skrętki w okolice spłuczek nie doprowadziłeś;)

    Tak, bo to akurat byloby BARDZO funkcjonalne :) Wlaczanie wentylacji na max
    na 15 min po uzyciu "wiekszego" przycisku. Nie da sie tego zrobic prosciej,
    a koszt tej dodatkowej skretki wynioslby moze 5 pln? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.