  • Data: 2015-09-11 08:04:57
    Temat: Re: Ćwierć-inteligentny dom, PLC, ladder programming
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-10 o 12:51, Budyń pisze:
    > malina robi zewnetrzna komunikacje, generuje wykresy , nadeje je do
    > netu i zrobi dowolną rzecz którą wymyslę - mysle ze plc nie da rady
    > (mimo innych zalet)
    Zależy jaki. Najprostsze Logo Siemensa (niegdyś taki bardziej
    inteligentny przekaźnik) ma obecnie na pokładzie Ethernet i web serwer.

    > Aaa, no i ja jestem amatorem - musze umiec to ogarnąć bez doktoratu :)
    Chcesz mi powiedzieć, że programowanie w drabince to jakaś czarna magia?
    Ten system został wymyślony po to, żeby mniej ogarnięty elektryk,
    dostający czkawki na polecenie "zaprogramuj", wziął sterownik i go bez
    stresu "skonfigurował", czyli połączył wejścia z wyjściami, po drodze
    umieszczając jakieś warunki ;-)

    Maciek