  • Data: 2015-09-11 09:40:42
    Temat: Re: Ćwierć-inteligentny dom, PLC, ladder programming
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-11 09:06, Ghost wrote:

    > Chyba ci się jednak protokoły pomyliły.

    Nie pomyliły się.

    Tyle tylko, że ja nie piszę o marketingu ani o cudach prawdziwych, jakie
    się komuś wydarzyły.

    Po 1wire początkowo były podłączane pastylki Dallas (S/N, pamięci,
    iButton), czujniki temperatury i inne tego typ układy.

    I IMHO, dopiero jak się marketing zorientował, że da się to sprzedać
    jako super-duper magistralę do wszystkiego to tak to zaczęło być
    sprzedawane.

    > Przy każdym protokole ich szukają.

    Ale przy jednych więcej a przy innych mniej.

    > SOA#1

    I tej wersji się trzymaj ;-)

    > Wspomnij, najlepiej porównując z innymi protokołami, bo nie bardzo wiem
    > o co ci może chodzić

    Chodzi mi generalnie o to, że w profesjonalnych rozwiązaniach nie
    spotkasz (raczej) sprzętu z magistralą 1wire jako magistralą
    komunikacyjną między modułami.

    > Rozumiem, że ethernetem ciągniesz zasilanie do komputera?

    Ależeco? Upewniasz się czy już POE "wymyśliłem"?

    Piotrek