  • Data: 2015-09-11 16:06:03
    Temat: Re: Ćwierć-inteligentny dom, PLC, ladder programming
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-11 15:34, Ghost wrote:

> [...]
    p/id/148

    > Chłopie czytałem papiery maxima setki razy więc daj se siana. Wskaż
    > cytat pokazujący, że to protokół dla kilku centymetrów.

    Weź se kliknij w link, który Ci podałem. Abstract, pierwsze trzy zdania.

    Wprawdzie nie ma tam mowy o centymetrach ale i ja nie uczepiłem się tych
    centymetrów tylko napisałem cytuję "sprzęt i protokół zostały wymyślone
    raczej do połączeń rzędu kilku-kilkunastu cm (w obrębie jednej płytki)".

    Tak więc weź nie wkładaj mi dziecka do brzucha ...

    Z mojej strony EOT - w końcu każdy rzeźbi jak lubi (albo jak umie) ...

    Piotrek