  • Data: 2020-07-27 17:59:21
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:slrnrhtj71.9vu.jaros@falcon.lasek.waw.pl>
    user Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > Co znaczy "stąd"?

    może z puli adresów gmail.com które tu bywają i na innych grupach
    komuś kompy się zainfekowały

    nie wierze że to za bluzgi czy nie po linii jedymoe słusznej partii

    > Nie widać, żeby z Usenetu w stronę Google
    > płynęła, czy choćby mogła płynąć, jakaś zaraza.

    no tak. bo płynąć nie może niezauważona.

    > Ja nie piszę z Google, mam prawdziwy adres, ale przecież wolno
    > mi.

    twój obcy adres to google może nie obchodzić.

    > Ma się to nijak do rozsyłania spamu (z tym, co przychodzi do mnie,
    > umiem sobie poradzić).

    Do mnie na konta gmail nigdy nie przyszedł scam ani phishing.
    Może gmail ma ambicję zero zarazy na serwerach.

    Za to na inne domeny obecnie jest zmasowany atak. Posty są tak
    idiotyczne jakby generował je program AI. Lepiej niech się wolno uczy.
    Bo wirusy śle prawdziwe.

    a może Prezes tak nakazał. Zablokować ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce