eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domCzajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary › Re: Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sat, 27 Jul 2013 14:25:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 12:41:34 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Te pozary do obstawiam, ze najczesciej po wlaczeniu (przez czlowieka)
    >
    > czajnika bez wody. Sporo modeli po prostu sie wtedy potrafi(lo?) nie
    >
    > wylaczyc. Skutek koncowy taki jak opisal strazak.

    Coś bredzisz z tym nie wyłączeniem i czajnikiem bez wody. One zawsze miały po kilka
    zabezpieczeń. Poza tym wtedy to kiedy. I jakie modele. Jedyny czajnik bez żadnych
    zabezpieczeń jaki miałem, w sumie to dwa. Ten pierwszy to do gotowania na gazie. Ten
    drugi to oryginalny produkcji ZSRR fabryczny czajnik buzała. On ze względów
    oczywistych nie mógł się ani przepalić ani coś zapalić. Były jeszcze takie produkcji
    polskiej kamionkowe bezprzewodowe jak się przewód odczepiło. Kamionka z zasady się
    nie pali a i tak zabezpieczenie miały. Tak że gościu nie zmyślaj. Jak chcesz sobie
    coś napisać to załóż jakiś nowy temat.