    From: "jan kowalski" <0...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czary-mary (kamera termowizyjna)
    Date: Fri, 15 Jan 2010 12:08:16 +0000 (UTC)

    g-jaro <j...@g...pl> napisał(a):

    > Kolejna moda - pewnie nie na jeden sezon - to audyty kamera termowizyjną. Tak
    > sobie myślę:

    3/ Kupujesz gotowe mieszkanie/dom. Nie wiesz co i jak, bo przy oględzinach
    jest cieplutko. Zrobisz badanie to będziesz wiedział na pewno czy wszystko OK
    czy coś trzeba będzie poprawić. Dodatkowo możesz mieć argument do negocjacji
    "no panie, sam pan zobacz jak tędy spieprza ciepło, będę musiał to poprawić,
    to mnie będzie kosztować więc musimy ustalić jakąś obniżkę rekompensująca mi
    to, że kupuję mieszkanie/dom z taką wadą"