  • Data: 2010-01-15 13:07:25
    Temat: Re: Czary-mary (kamera termowizyjna)
    Od: "rrr." <r...@r...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jan kowalski napisał:

    > Zapłacisz 500zł za usługę a możesz np. wynegocjować 5000zł obniżki + wiesz co
    > w trawie piszczy i czego się spodziewać. Czy mieszkanko faktycznie jest
    > cieplutkie jak twierdzi właściciel czy też raczej "cieplutkie".

    Raczej zapłacisz 500 za zdjęcia, które będziesz sobie wyobrażał, że
    pokazują coś tam, ale prawidłowa interpretacja badania to nie takie hop
    siup, i nie każdy z kamerą termowizyjną wie co widzi. Wiem z autpsji, bo
    na politechnice bawiliśmy się kamerką termowizyjną i nasze interpretacje
    wyników budziły na początku uśmiech politowania na twarzy wykładowcy. A
    statystycznie mało prawdopodobne by na 15 chłopa w grupie 15 było
    debilami :)

    pozdrawiam
    rafał