  • Data: 2021-04-09 10:32:41
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2021 o 08:55, Marek pisze:

    > Co Ty paplasz, że tak zacytuję klasyka. Majkę, jak sama opisała, czeka
    > REWOLUCJA. Nowy piec, nowe przyłącze i w związku z tym nowa instalacja.
    > Potencjalne koszty całości wykazał już Użytkownik, koszt instalacji
    > cyrkulacji w tym to pikuś a skazywanie kobiety na instalację bez
    > cyrkulacji podchodzi pod znęcanie się i przemoc domową.

    LOL, dorobienie cyrkulacji to pikuś? Dobre... właśnie sobie wyobraziłem,
    jak to u siebie dorabiam i jak pięknie pół domu miałbym do remontu, po
    rozkuwaniu ścian.

    Rzeczywiście nie ma żadnej różnicy we wstawieniu nowego kotła i
    zasobnika i lekkiej modyfikacji rur w kotłowni pod to, a robieniem
    nowych rur pod cyrkulację w całej chacie...

    Pzdr

    --
    /__/_* /