  • Data: 2009-11-18 06:51:00
    Temat: Re: Czemu duze skosy na dachach?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdvab7$649$1@news.interia.pl...

    > A ja np. jestem posiadaczem takiego skosa. Pewnie z dwoch powodow, bo mi
    > sie podobaja i dla tego ze mi sie podoba. Zawsze chcialem miec skosy na
    > gorze i gore.

    Skosy od wewnatrz Ci sie po prostu podobaja? Bo u mne np. powoduja
    dyskomfort.

    > Na dole mam duze normalne pomieszczenia a na dole dzieki skosom mam sporo
    > posadzki i mniejsza kubature, no i skosy ktore jak do tej pory nie zdazyly
    > mi sie znudzic, taki wash and go jak to w jednym szamponie. To pewnie
    > tyle. Malo jest kwadratow ktore by mi sie podobaly, a te ktore mi sie
    > podobaja sa duze. Jakos pojedyncza kostka nie bardzo do mnie przemawia, co
    > innego kilka polaczonych w nowoczesna architekture, no i wychodzi jakies
    > 400m^2, a tego nie potrzebuje. :-)

    Czyli, ze sie podoba. A teraz porownujac koszty - dachowka vs (prawie)
    plaski to chyba dachowka wraz z cala konstrukcja pod na itp.pewnie wyjdzie
    duzo drozej? Porownujemy oczywiscie podobne wielkosci - ja nie mam 400m, ale
    budynek nie jest jednokostkowy, duzo otwartej przestrzeni wewnatrz, no ale
    projekt byl na zyczenie. Najczesciej spotykany kwadraciak jest bardzo
    podobny wewnatrz do dwoch zwyklych mieszkan plus klatka schodowa.