  • Data: 2009-11-18 12:23:38
    Temat: Re: Czemu duze skosy na dachach?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost pisze:

    > Skosy od wewnatrz Ci sie po prostu podobaja? Bo u mne np. powoduja
    > dyskomfort.

    Zawsze można tak zorganizować przestrzeń, że skosy nie będą widoczne - a
    w zabudowanych zakamarkach można mieć schowki, które zawsze się przydają.

    [ciach]

    > Czyli, ze sie podoba. A teraz porownujac koszty - dachowka vs (prawie)
    > plaski to chyba dachowka wraz z cala konstrukcja pod na itp.pewnie
    > wyjdzie duzo drozej? Porownujemy oczywiscie podobne wielkosci - ja nie

    A nie może być blachodachówka? ;)

    Przy spadzistym dachu nie musisz dawać aż tak mocnej konstrukcji i
    absolutna bezwzględna hermetyczność nie jest konieczna.

    W płaskim dachu musisz martwić się o śnieg i pilnować, żeby nawet
    najmninimalniejsza szczelinka się nie zrobiła pomiędzy elementami
    pokrycia, bo inaczej będziesz miał jeziorko pod dachem.