  • Data: 2009-11-19 09:13:12
    Temat: Re: Czemu duze skosy na dachach?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie naprawiaja po kazdej zimie i kazdym lecie. Papa i lepikiem wlasnie.
    > Znam to z obdukcji bo mieszkam pod takim dachem. Dwa lata temu zrobilismy
    > remont w lipcu a za dwa tygodnie zaczelo padac. Zalamka po prostu co
    > wyszlo na sufitach. Nie wiem jak uszczelnia sie dachy plaskie systemowymi
    > sposobami, ale nie jest to proste jakby sie wydawalo. Na skosach jest duzo
    > latwiej. Praktycznie wystarczy zaklad i z glowy, no chyba ze zima snieg
    > zamarznie i bedzie podciekac. Takie cos tez mialem u siebie w koszach
    > zanim nie pokrylem blacha.

    I ta tej podstawie zawyrokowałeś o całej tej technologii, tak? I setki
    tysięcy domów w Polsce z płaskimi dachami łącznie z blokami ma ten sam
    problem? Otóż nie. Naprawy pokrycia dachów wykonuje się bardzo rzadko, bo po
    prostu nie ma takiej konieczności. Jak nikt nie uszkodził powłoki to
    wytrzymuje to spokojnie kilkanaście lat i dłużej.