  • Data: 2017-04-15 09:22:06
    Temat: Re: Czujnik zamknięcia drzwi na klucz
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:58f1c67e$0$5158$6...@n...neostrada
    .pl...

    >Jednakże pytałem też o inne sposoby wykrycia obecności człowieka w
    >łazience. Może ktoś coś wymyśli...

    Gdybyś od razu na samym początku podał cel twojego zabiegu to może łatwiej
    pojawi by się inne pomysły.

    Jeśli obecność to
    https://www.omron.com/ecb/products/sensor/11/d6t.htm

    w działaniu
    https://www.youtube.com/results?search_query=omron+d
    6t+thermal+sensor

    albo kontaktom nad drzwiami, w środku czujnik ruchu - w obu przypadkach
    niezbędny będzie mikrokontroler analizujący sytuacje