eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ? › Re: Czy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ?
  • Data: 2021-09-29 22:37:09
    Temat: Re: Czy Polska jest przygotowana na arktyczną zimę 2021/22 i mrozy -30 C ?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/09/2021 21:42, a a wrote:
    > Modele są dla modeli

    Czyli z dupy Ci pochodzi, a nie z modelu. Aż strach pytać, z której.

    > Skoro istnieje takie zagrożenie

    Istnieje zagrożenie, że zostaniesz trafiony przez meteoryt. Co robisz
    aby temu zapobiec?

    > i liczba plam na słoncu ZERO 000 od roku
    > to cykl słoneczny powtarzał się co 11 lat, dzisiaj co 22 lata
    > a wodospady Niagara zamarzaja co 100 lat

    Jak również w mojej okolicy szambo wybiło. To dlak dla równowagi
    korelacji z tą Niagarą.

    Serio, myślisz że modele numeryczne pogody są tak prymitywne, że ktoś
    sprawdza te tempertaurę w Lidzbarku i z tego wynika czy odkręcać
    kaloryfery w Sydney? Serio? Widziałeś choć jeden na oczy, z punktku
    widzenia ilości danych i ich analizy?

    > Testy na wypadek takich klimatycznych zagrożeń należą do Badań Operacyjnych, czyli
    powinny być cyklicznie przeprowadzane [przez wojska obrony terytorialnej

    Są zajęci robieniem tratatata i szukaniem zoofili w telefonach.

    > Ale nie są, bo nikt nie wydał jeszcze dyspozycji, a powinien.

    Tak jest. Ogłośmy Narodowy Dzień Sprawdzania Czy Mamy Ciepłe Kaloryfery.
    Mili ludzie z pistoletami zerkną do domów suwerena i wpiszą w kajecik,
    czy im grzeje. Moze nareszcie do czegoś się przydadzą, te małolaty.