  • Data: 2014-05-04 18:42:26
    Temat: Re: Czy będzie gaz? [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Jeśli Rosjanom nie grozi napaść ze strony NATO i USA to nie
    > potrzebują super technologii wojskowych. Napisałeś że nie grozi im
    > wojna obronna. Jeśli jako potencjalni agresorzy są za słabi to nikogo
    > liczącego się militarnie nie napadną. Jak widzisz na podstawie tego
    > co napisałeś żadna wojna z udziałem Rosji nie grozi. Ale jeśli jednak
    > jakiś zachodni oszołom wywołał by z nimi wojnę to mają czym się
    > bronic na dużą odległość. Jedyne co nam grozi ze strony Rosji to
    > pokój i to że jak ich przyciśnie to u siebie będą hodowali świnie i
> [...]

    moga sie też zesrać na zielono...

    skoro moga to czemu nie rozwijają żadnego przemysłu?
    znaczy sa debilami ekonomicznymi?

    jakie szklarnie? jakie nawozy sztuczne? jakie chiny?

    mają sporo gotówki... tylko może sie okazać że te dolary to mają wirtualne
    tylko, bo nic nie przeleją ani nie wypłacą z banku.

    a rublami to sobie mogą u siebie płacić tylko co za te ruble kupią?

    Chiny nie sa przyjacielem Rosji, Rosja sie powinna obawiać Chin bo może być
    taki dzień gdy na terenach Rosji pojawią sie separatyści w mundurach
    kupionych w sklepach sportowych którzy zażądają przyłączenia terenów do
    Chin, pewnie nawet referendum urządzą.