  • Data: 2009-10-19 05:48:06
    Temat: Re: Czy dam rade wybudowac?
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hbeoj2$qb5$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie no spinki byly dobre, jak to spinki. Tylko roboty sporo. W pokojach
    > mam rozstaw co 10cm i w takim np. salonie poszlo 300m rury, wiec troche
    > tego bylo.

    > Skad ze znowu. Nie mam pojecia o zadnej sprezynie, wyginalem normalnie w
    > rekach. Sprezyne widzialem do wyginania koncowek, ale w srodku petli to
    > niestety nie.

    [ciach]

    Panowie. Mam pytanko. Ktoś wam robił projekty tych instalacji czy sami to
    wygłowkowaliście. Ile jakich rurek jak ułożonych ?
    Też będę szedł w podłogówkę ale nie wiem czy taki projekt to się komuś
    zleca, jakieś programiki i samemu się próbuję
    Klasyczne grzejnikowe CO to bez problemu ojciec mi policzy ale podłogówek to
    chyba nie robił, a na pewno nie w domkach jednorodzinnych

    Póki co myślę o samodzielnym wykonawstwie na pewno instalacji elektrycznej,
    wodkan i pewnie C.O.

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak