  • Data: 2015-06-23 09:01:29
    Temat: Re: Czy demontaż chodnika wymaga zgłoszenia?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 06:11:54 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:
    > tak to zrozumiałem (myślałem o takich większych kamykach - kostce)
    > Naprawdę powinienem zgłosić do urzędu że na własnym podwórku robię chodnik?

    nikt sobie glowy nie zawraca takimi duperelami - ale jesli chcesz byc dokladny albo
    masz wrednego sasiada ktory cie pod..oli do urzedu to chodnik rozbierasz (o rozbiore
    tu rozmawiamy) na zgloszenie.

    prawo budowlane art 29-2-5, art 30 i31.
    Co ciekawe wyglada na to ze rozbiorka chodnika na wlasnej dzialce wymaga
    zgloszenia, a budowa nie :)

    tyle ze teraz wchodza nowe przepisy - wg starych budowa chodnik byla na zgloszenie
    http://www.gunb.gov.pl/info/procedurybud/pozwolenie1
    _2_2.php

    b.