  • Data: 2017-12-27 22:22:13
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 22:12:34 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Nieocieplonego OK, ale pisales o nowym domu wuja.

    On płaci 6k. Oszczędza mocno bo naprawdę było zimno, a temat obgadaliśmy
    wieczorem dokładnie przy piwku :)

    U mnie to są tropiki w porównaniu do niego.

    A w ogóle ostatnio pokupowałem kilka termometrów i okazuje się, że utrzymuję
    w większości pokojów 23stC ;)

    Mój dom (też ok 200m2 grzane) zużywa te 16 tys kWh na CO + 4 tys kWh na CWU.
    Razem 20 tys kWh. m3 gazu 9kWh = 2222 tys m3 po 2,3 pln = 5k pln.

    Bez rekuperacji, ze słabszym ociepleniem - 6k jak najbardziej realne.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.