  • Data: 2009-10-04 18:34:36
    Temat: Re: Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał

    > Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
    > Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:
    > czy to sie sprawdzi w kuchni??

    Powiem tylko, ze sam chcialem kafle w tym rozmiarze do kuchni. Mialem juz
    nawet upatrzona serie Travena Mogano chyba z Paradyza... Nie zdecydowalem
    sie tylko dlatego, ze znalazlem gdzies w sieci Lacobel - szklo, ktore
    wyglada przepieknie...

    Ale... jesli takie kafle do kuchni, to, moim zdaniem, tylko w opcji
    bezfugowej i w szlifie. Ja chcialem klasc poziomo, bo tak mi pasowalo z
    wymiarem - jeden kafel + dekor (polowa kafla przecieta po dlugosci).
    Widzialem jednak u znajomej plytki polozone w pionie - oczywiscie mowa tylko
    o przestrzeni miedzy szafkami gornymi i dolnymi. Wygladalo zaje*biscie.

    Dla mnie, male kafle 10x10, czyli typowo kuchenne, sa na maksa oklepane i
    zupelnie do mnie nie przemawiaja... Ale to jest tylko subiektywna opinia...
    jak w gościu niedzielnym ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/