  • Data: 2010-01-31 13:16:04
    Temat: Re: Czy grzejniki muszą być pod oknami ?
    Od: "kameleon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjslsm$i10$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "alex" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    Oczywiście nie jestem fachowcem, ale w kwestii, gdzie posadzić grzejnik, moja uwaga
    na
    marginesie. Czy zauważyliście, jak macie ogromnie rozpiętą temp. w waszym mieszkaniu?
    domku na prerii może dochodzić (autentyczne) do sytuacji, że w górze plus 25 i
    więcej, a
    na dole 10 ( mówię o dużych mrozach na zewnątrz). TAk, tak, nasze domki potrzebują
    wewnętrznej wentylacji typu wiatrak pod żyrandolem, aby wyrównać tę różnicę. Zachęcam
    do
    pomiarów i obstawiania chatki wiatrakami. Może i się zaoszczędzi nawet, pozdro. Jak
    się
    uprzesz, to walnij kaloryfery w innym pokoju hahahah... Wiatraki, wszędzie wiatraki,
    takie moje nędzne noob-zdanie :) pa śliczne panie magister.