  • Data: 2014-06-11 01:41:38
    Temat: Re: Czy jest coś przeciw grzybom?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnloh56s.1qq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Oglądamy w gronie rodaków dziennik. Między morderstwem na dyskotece
    > a relacją meczu hokejowego (wiadomości z zagranicy podaje się na samym
    > końcu), wyskakuje nowa reklama: drewniany, biały domek, a przed nim
    > soczysta, wiosenna murawa, poprzetykana pąkami jaskrów, kaczeńców,
    > stokrotek i fiołków.
    > -- Ty -- szturcham Zosię -- popatrz, skąd oni wzięli taki widoczek?
    > Widziałaś kiedy, żeby na ich trawniku cokolwiek rosło?
    > -- Pewnie -- zgaduje Lidka -- zaraz się na tym kobiercu rozłoży
    > blondyna i rozsmaruje sobie po cielsku balsam "Łąka".
> [...]

    Z ciekawości zapytam - byłeś kiedyś w USA, w tym ich "Midweście"? :-)

    Bo jednak rzuca się w oczy duża różnica gdy masz wokół domu zielony
    trawnik, murawę bez chwastów jak mlecze czy osty w porównaniu do
    tego co się widuje na polskich przedmieściach: habazie wysokie po
    pachy, niekoszone od miesięcy, jak rozczochrana głowa chuligana :-)

    Gdyby to rzeczywiście było tak pięknie jak w opisie, zielono z kaczeńcami
    i fiołkami to byłaby inna rozmowa... Ale niestety wiosna nie trwa cały rok
    i zamiast kaczeńców czy fiołków masz zwykle osty, mlecze i inne habazie.