  • Data: 2014-10-04 12:13:53
    Temat: Re: Czy już grzejecie ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 października 2014 12:01:21 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Mylisz się, popatrz jak ona działa, mówi się że spiralna ale te spirale
    > się nie kręcą! silnik napędza mimośród który przesuwa spiralę w spirali
    > które tworzą zmniejszające się komory.
    > http://www.youtube.com/watch?v=PacP_YGZibo
    > Ta animacja działania dokładnie pokazuje mimośród który musi być dobrze
    > zrobiony i dobrze smarowany, wytarcie jego powoduje że spirale zaczynają
    > się dotykać i się ścierają co powoduje zmniejszenie kompresji.

    Nie bede sie spieral, bo nie jestem pewien jak to jest na pewno ale
    za wikipedia:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Spr%C4%99%C5%BCarka_spi
    ralna

    "Ze względu na to, że nie dochodzi do kontaktu powierzchni metalowych spiral
    sprężających nie ma również konieczności smarowania olejowego w komorze sprężania."

    Fakt - pisza ze nie ma smarowania olejowego. Ale pisza tez ze nie dochodzi do
    kontaktu powierzchni metalowych spiral wiec smar tez tam bylby niepotrzebny:)
    Trzebaby poszukac u bardziej rzetelnego zrodla niz wikipedia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.