    From: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy ktoś zamawiał coś na www.matsell.pl
    Date: Thu, 18 Jun 2009 10:25:02 +0200

    Użytkownik "PC" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gv97mb$edc$1@news.task.gda.pl...
    > Chcę kupić gont http://www.matsell.pl/oc_oakridge.html bo ten 3D na
    > zdjęciach prezentuje się genialnie i cena jest przyzwoita ale nie znam tej
    > firmy.
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii trasakcji i jakości gontu?

    Kupowałem OAKRIDGE PRO AR 30 BROWNWOOD od głównego przedstawiciela bodajże,
    COLUMEN - ZTCP matsell bierze od nich, ale lojalnie ceny oferują identyczne.
    Przysłali pocztą próbki, zamówiłem, zapłaciłem, przywieźli.

    Gont po względem jakości sprawia wrażenie bardzo dobre, polskie/fińskie
    gonty, których próbki też miałem absolutnie nie umywają się do niego.Leżał
    sobie całą zimę na dachu i lezy dalej :)

    Na dachu wygląda świetnie, do tego mają pasy kalenicowe innej firmy (dużo
    tańsze) ale idealnie dopasowane pod względem koloru i - bardzo ważne -
    porządne gwoździe. Nie kupuj papiaków tylko od razu zamów z gontami, mi
    zabrakło, poprosiłem TŻ o kupienie gwoździ w sklepie na miejscu i następnego
    dnia zamówiłem u sprzedawcy gontów jeszcze jedną paczkę kurierem.

    Jak masz jeszcze jakieś pytania pisz, podaj maila to wyslę jakieś zdjęcie
    dachu.

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.