  • Data: 2013-04-11 20:04:06
    Temat: Re: Czy mozna uzyc gipsu szpachlowego zamiast tynku?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 kwietnia 2013 19:23:18 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A Ty powinienes isc do okulisty bo w temacie widze "gips SZPACHLOWY".
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    To jak wciąga to znaczy że na dużych powierzchniach będzie pękał. Ale jak dodać do
    szpachlowego w stosunku 1:1 zwykłego gipsu to powinno być dobrze. Zdoktoryzowałem się
    przed chwilą z gipsów i mieszanek gipsowych. W mieszankach z wyjątkiem ceny nie ma
    nic cudownego. Kilogram gipsu kosztuje 70 groszy kilogram kredy 20 groszy. Opóźniacz
    prawie nic bo opakowanie za 5 złotych wystarcza na 100 kilogramów. Co za problem
    zrobić dowolną mieszankę samemu. Potrzeba żeby wciągał to 1:1 z kredą i opóźniacz.
    Żeby lepiej się kleił klej budowlany, przy okazji zrobi się bardziej plastyczny przy
    nakładaniu. Jak ktoś zużywa 500 kilo gipsu miesięcznie to zaoszczędzi tysiąc złotych.
    I się nie narobi więcej niż przy gotowych mieszankach. Bo co to za robota zamiast z
    jednego worka wsypać do wiadra z dwóch worków.