  • Data: 2024-03-18 20:51:47
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz dopiero zrozumiałem, o co chodzi w naklejce na mojej nowej
    > pralce kupionej w grudniu. Naklejka jest w okolicy drzwiczek od
    > filtra pompy, piszą coś o stuprocentowym wykorzystaniu proszku.

    Ja kupiłem sobie...Amica pół roku temu :) Do Wronek mam 30km...ale nie
    oto chodzi.
    Samsung też tam jest.
    Kobieta do dzisiaj rozkminia programowanie...ale jeszcze nie opanowała
    80% programów. Wybrała program "pupil" bo kocha naszego psa i ten
    program jest spoko :)
    Programów od chuja :)...kierowałem się generalnie jakość/cena...ale
    trudno coś napisać po pół roku. Cichutka jest i fajniasta. Nie ma WiFi i
    smarta ale niepotrzebne mi to. Cena dobra: 1300zł ale podrożała od tego
    czasu.
    https://allegro.pl/oferta/pralka-amica-wa2s814bkisvh
    -15026770313
    Szerokość produktu 59.5 cm i weszła na "wcisk" z 0,5mm luzu/tyle mam
    miejsca akurat.

    Reserczowałem jaką pralkę wybrać/kasa nieograniczona ale ograniczona
    szerokość (fizyczne miejsce)...polecam "konfigurator". Po miesiącu
    poszukiwań wybrałem Amica z CAŁEGO świata. Poprzednią miałem
    włoską/górnoładowaną i zdechła na degradację plastików/pęknięte
    zawiasy/6 lat. Musiałem wyjebać na złom. Inne podobnie, Candy, Miele...
    Ciekawi mnie kiedy "zdechnie" w sensie, że naprawa/moja będzie
    nieopłacalna. Jbc, to polecam. Nie jestem snobem żeby się pchać w
    "markę". Dzisiaj w sumie, nie ma na to targetu. Na podstawie poprzednich
    pralek, ta jest jakaś miła.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>