  • Data: 2010-06-19 21:21:25
    Temat: Re: Czy opłaca się jeszcze ekogroszek ?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hviped$adi$1@news.onet.pl...

    > Nawet gdyby podrożał o 50 proc i kosztował 1200 zł, to i tak będzie
    > stanowczo tańszy od prądu, a i w stosunku do gazu nadal konkurencyjny :-)

    Nie wiem, jak czytam ile ton idzie w ogole wegla i jakie faktury dostaja
    znajomi za gaz ziemny to ja tej stanowczej oszczednosci nie widze. Rachunki
    za ostatnia zime ogrzewania gazem w mojej szerokosci geograficznej zamykaja
    sie kwotami nie przekraczajacymi 4000zl. 3500 - 3600 to pewnie wiekszosc. Z
    tego co slysze grzanie weglem moze i jest tansze, ale nie tak znowu wiele.
    Jest jeszcze jedna ciekawa rzecz. Mam trzech sasiadow, jeden pali drzewem,
    drugi weglem a trzeci ekogroszkiem. Najbardziej zapierniczona pylem
    kotlownia to wlasnie ta ekogroszkowa. Pierwszy sezon a jak w kotlowni
    przemyslowej. Podobno tak z tego sie pyli w czasie zasypywania i
    czyszczenia.

    > Mnie jakoś gaz nie przekonuje. Sąsiad właśnie ma gazowe ogrzewanie [z
    > butli], ale niestety rekreacyjnie dopala sobie kominkiem w największe
    > mrozy, bo - jak twierdzi - sam gaz nie byłby zbyt oszczędnym źródłem
    > ogrzewania, zwłaszcza u nas w górach :-).

    Bo cala rzecz w tym, zeby kupowac gaz gdy jest tani i to na caly sezon,
    dzierzawy wychodza prawdopodobnie nie tak tanio.

    Pozdro.. TK