  • Data: 2010-05-13 07:26:50
    Temat: Re: Czy opłaca sie samemu robic na własnej budowie?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Chlopie bo mnie normalnie poskreca!! Chcesz zobaczyc trudny teren to
    > zapraszam do mnie :-)

    Powiedziałem 'raczej trudny' :-), a to dlatego, że przy fundamentach
    musiało pójść więcej trochę materiału, i robocizny... Co wcale nie
    znaczy, że mam... 'baaardzo ciężko' :-D. Ot trochę więcej niż normalnie
    i tyle. Jednak w skali fundamentu obliczyłem, że gdybym miał całkiem
    równiutko wydałbym o jakieś 5-6 kzł mniej niż wydałem. Poza tym... jest
    ok :-)

    Spadek mialem 3m po przekatnej domu, skarpa po
    > wykopaniu "dziury" pod dom miala wysokosc 4m, a na same roboty ziemne,
    > nawozenie i rownanie ziemi i tak dalej wydalem dobre 20-25 tys - a
    > wspomniec trzeba, ze mam troche swojego sprzetu i gdyby nie on to
    > byloby dobre +10k pln :-)))

    No właśnie posiłkowałeś się swoim zapleczem i stąd mniejsze nakłady. Tak
    jest zawsze... o ile dobrze tym wszystkim zarządzasz :-).

    Ale zaczyna to wszystko nabierac wygladu,
    > niedlugo sie moze pochwale bo od jutra ekipa zaczyna tynkowac chaupke
    > z zewnatrz, dorobilem sie tez w koncu parapetow i rynien spustowych -
    > jednym slowem łał ;-)

    No to gratulacje :-)))

    U mnie majster kryje dach, mam nadziejęj, że w tym tygodniu skończy.
    Zapodam zdjęcia jak wyszło, ale jest super dokładny - wszystko
    równiutko, obróbki blacharskie jak się patrzy... No oko się cieszy :-))).

    Teraz zostanie wykończeniówka i zagospodarowanie terenu wokół domu.
    Ale... zrobi się :-)

    pozdr.
    robercik-us