  • Data: 2009-12-11 13:29:28
    Temat: Re: Czy po Nowym Roku...
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoje zarobili, ja tez - gdzie problem z tym spreadem?

    Problem jest taki, że pseudodoradcy wypowiadający się publicznie w TV
    wkłądają ludziom do głowy takie bzdury, ze zawsze należy brak kredyt w
    walucie w jakiej sie zarabia. Teoryjka świetna, ale jak się wszystko
    przeliczy to wychodzi to mocno niekorzystnie, uwzględniając nawet okresowe
    wahania kursów.
    A ci telewizyjni hipokryci biorą i tak kredyt w walutach - mam jeden
    przypadek potwierdzony na 100%. Czyli jak to zwykle w Polsce bywa - przed
    kamerami jedno, a prywatnie drugie.