  • Data: 2016-07-18 17:21:02
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:57abf2a7-8c79-4af3-a281-a454c349618d@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 14:10:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Tzn. jak dokonanoby zamachu bez udzialu zamachowcow? :)

    Równie dobrze mógłbyś powiązać setki tysięcy imigrujących zarobkowo do
    Polski Ukraińców z tymi zamachami.

    Co ma wspólnego bieżąca fala imigracyjna z zamachowcami będącymi spuścizną
    wielowiekowego kolonializmu?

    OBYWATELE FRANCUSCY, NIERZADKO MIESZKAJĄCYCH WE FRANCJI OD TRZECIEGO
    POKOLENIA, dokonują tych zamachów, kretynie.