  • Data: 2016-07-18 22:05:12
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    I niech wojna zostanie beletrystyka. Moi dziadkowie zalapali sie na dwie swiatowe.
    Ojciec na dwie swiatowe, matka na jedna. Mnie niedlugo stuknie szescdziesiatka i na
    zadna chociaz bylem od dziadkow i ojcow lepiej szkolony do zabijania. I na razie mam
    farta ze do nikogo nie musialem strzelac ani nikt do mnie nie strzelal. Ale zeby
    wojna w Polsce byla tylko we wspomnieniach coraz mniej licznej grupy ludzi to nam nie
    wolno wpuszczac do Polski agresywnych przybledow. Nie mamy zadnych zobowiazan
    moralnych ani finansowych w stosunku do ludzi w krajach arabskich i w Afryce. Nie
    mielismy koloni i ich w przeszlosci nie wykorzystywalismy. Poza tym oni nigdy nam nie
    pomogli a wielu nawet nie wie gdzie jest Polska i ze mieszkaja w niej Polacy. W
    ramach pomocy mozemy im sprzedac z odroczonym terminem platnosci make, mleko w
    proszku i koce a legalnym rzadom bron pod warunkiem ze po zakonczeniu dzialan
    wojennych cala bron zostanie zniszczona. Od rozwiazywania problemow wojen domowych
    jest ONZ i misje pokojowe. Jesli politycy maja w dupie co sie tam dzieje i patrza
    tylko jak na tym zrobic interes to ja jestem zwolniony nawet z myslenia o tym co sie
    tam dzieje, zwlasza ze sie dzieje na zyczenie ludzi ktorzy tam zyja.