  • Data: 2016-07-18 20:49:34
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-18 o 16:47, Budyń pisze:

    > nie dziwie. Tylko ze przyjmując bezmyslnie w imię jakiegos wspolczucia pomysly
    europejskiej lewackiej wladzy czyli kwoty imigrantów lub kara - bedziemy musieli
    załozyc obozy prawie-koncentracyjne bo nam spierdolą do niemiec. Albo dac zasiłki na
    poziomie niemickim. A to juz jest sprzeczne z zasadą miłosci blizniego by im placic
    wiecej niz u nas pensja.

    Tu nie ma co dyskutowac.

    >>> mają. I maja przede wszystkim we wlasnym kraju. Komiu podeslac karabiny nie wiem
    bo specyfiki konfliktu nie znam.

    > "nie da sie naprawic tej koparki bo ja sie na tym nie znam" - bądzże poważny

    Chcesz zrzucac bron, tylko nie wiesz komu. to jest powazne?

    niepomaganiem jest spora roznica ktorej dostrzec nie chcesz.

    > jasne ze tak! gdysmy prowadzili wojne blogoslawilismy węgrów ze do nas amunicę
    przysyłają. Dorośnij chłopie.

    No a co z tymi co nie moga walczyc?
    Dlaczego nie walczylismy z komunistami w 45 i dalismy sie zarzynac UPA?
    Zabraklo karabinow?

    > no najwyrazniej wymaga analizy...

    Czytaj wprost, nie medrkuj. Nie jestesmy rzadami krajow, tylko
    odpowiadamy indywidualnie. Relatywnie znajdziesz sobie jakies
    wytlumaczenie. Jak kazdy, byle tylko lepiej sie poczuc i usprawiedliwic.
    Nie widzis analogii w tym co napisalem do postaw ludzi to trudno. Nie
    moj problem.

    > Ale wystarczy ze zdasz sie na madrosc koscioła:

    A to papiez o tym najwyrazniej nie wie.

    > katechizm:
    > 2241 Narody bogate są obowiązane przyjmować, o ile to możliwe, obcokrajowców
    poszukujących bezpieczeństwa i środków do życia, których nie mogą znaleźć w kraju
    rodzinnym. Władze publiczne powinny czuwać nad poszanowaniem prawa naturalnego,
    powierzającego przybysza opiece tych, którzy go przyjmują.
    > Władze polityczne z uwagi na dobro wspólne, za które ponoszą odpowiedzialność, mogą
    poddać prawo do emigracji różnym warunkom prawnym, zwłaszcza poszanowaniu obowiązków
    migrantów względem kraju przyjmującego. Imigrant obowiązany jest z wdzięcznością
    szanować dziedzictwo materialne i duchowe kraju przyjmującego, być posłusznym jego
    prawom i wnosić swój wkład w jego wydatki.

    > Czytasz i wiesz co obowiązuje katola :-) Jesli imigrant nie jest wdzięczny, nie
    szanuje to....?

    Ciagle przypisujesz mi adwokature polityki panstw zachodnich. Mowilem
    wyraznie, ze jest bledna.

    > kurcze maniek, zajeżdzasz tekstami z wyborczej czy newsweeka - oni najlepiej wiedzą
    co powinien katolik. Głównie dlatego ze w zyciu katechizmu kosciola katolickiego w
    reku nie mieli. Maniek, mozesz mi mówic ze jestem złym człowiek, bo to, bo tamto -
    spoko, mam inne podejscie do pomagania jak ty, wole sprawe przemyślec a nie lecieć na
    żywioł bo emocje mi się włączyły.

    > Ale jak chcesz mówic ze jestem złym katolikiem to musisz wskazac jakie katolickie
    zasady ja łamię. Zatem których nie przestrzegam? Miłosci blizniego? Nie raz i nie dwa
    pisalem ze potrzebującym, zwłaszcza uchodzcom wojennym, trzeba pomóc.

    Zrzucajac karabiny.
    Zadaj sobie trud i obejrzyj filmy w ktorych pokazuje sie sytuacje od
    srodka. Zycie tych ludzi, wywiady po atakach, sytuacje w szpitalach i
    tak dalej. Bo narazie to sobie o wojnie opowiadasz jak o beletrystyce z
    perspektywy czlowieka szczesliwego. I wez daj juz spokoj tej wyborczej.
    Ja nie jestem zakuty katolik tylko nawrocony.

    Pozdro.. TK