  • Data: 2016-07-19 01:07:45
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-18 o 16:11, Budyń pisze:
> [...]
    Znajdz i cytuj, bede sie kajał.

    > będą cytował:

    > a generalnie sie z toba zgadzam, tyle ze mylisz uchodzcę z imigrantem.
    >
    > zauważ ze moje ogólna zgoda dotyczy imigrantów, nie uchodzców. Jak przycisnąłem
    manka to wyszło na to ze on tez sie zgadza, tyle ze zarzuca mi brak "empatii".
    > Po odróżnieniu iimgrantów ekonomicznych od uchodzców wojennych sprawa robi sie dosc
    prosta.

    Tyle ze nie masz problemu z akceptowaniem imigrantow ekonomicznych
    naszych narodowych od dziesiecioleci. Im wolno a inni sa be.
    Za jakis czas bedziesz biadolil jacy to Anglicy zli bo tak nie lubia
    Polakow. A oni tam przeciez taki PKB produkuja.

    Pozdro.. TK