  • Data: 2016-07-19 08:01:48
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 01:07:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    manka to wyszło na to ze on tez sie zgadza, tyle ze zarzuca mi brak "empatii".

    > Tyle ze nie masz problemu z akceptowaniem imigrantow ekonomicznych
    > naszych narodowych od dziesiecioleci. Im wolno a inni sa be.

    No ale jesli są? Przyjeżdzają wyłącznie pozasiłki, pracować nie chcą, usiłują
    narzucic swoją kulturę. A jak zabierzesz im zasiłki to z czego będą zyc? Majac w w
    głebokim poważaniu kuture prawną europy zostaną przestępcami bo na okradanie
    niewiernych ich mentalnosc pozwala.

    Jasne ze trzeba na imigrantów trzeba patrzec i rozróżniać pod kątem ich możliwosci,
    kultury, religii itd. Lewactwo próbowało traktowac ich jak kazdego innego (złozenie
    moze i na początku słuszne) a efektem są dzielnice wielkich miast wyłączone z europy.
    Uczmy sie na błędach innych.

    b.