  • Data: 2016-07-19 07:39:43
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 00:59:29 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > No to sluchaj i nie gadaj. Sorry, jak nie wiesz to sie dowiedz.
    > Jak mozna miec zdanie na temat o ktorym nic sie nie wie?

    w takim dokładym sensie to ty równie g... wiesz co tam sie dzieje. A sie
    wypowiadzasz. Zatem i ja mogę - wiem ze pomoc militarna w uspokojeniu sytuacji
    mogłaby byc wskazana. Szczegóły , równiez to czy dawac te karabiny czy jednak nie,
    oddaje do decyzji rządu. Tak cie to szokuje?

    > Nie rob sobie jaj. Opozycje wspiera USA, rzad Rosja a w tym jest jeszcze
    > ISIS i chu wie kto jeszcze. Wiec z kim chcesz walczyc?

    jesli mamy gadac o sytuacji politycznej w syrii to bedziemy. Zamiast o pomocy bedzie
    o polityce - o to ci chodzi?

    > I kazda baba z dzieckiem oraz konia.

    bardzo głęboka myśl -na tyle ze jej nie zrozumiałem :)

    > Beletrystyka znaczy, bo rozpatrujemy katechizm w oderaniu od zrodla.

    Katechizm opiera sie o zródła. Szukasz sztucznego problemu.

    > A w zyciu. Zobacz tam czlowieka to wszystko odwolam.
    > Poki co glosisz to co Adam.

    Jesli chodzi o działania a pomijając "bydło" to ty też głosisz to co adam mniej
    więcej, adam by na granicach zatrzymal wszystkich, ja i ty - nie.
    A ja mówie o koniecznej pomocy dlatego wlasnie ze widze czlowieka.
    Tylko osmielam sie myslec jak skutecznie tą pomoc zrealiowac.
    Jesli mam głodnego i dam mu tonę hamburgerów to owszem, pomogę mu, tylko będzie to
    pomoc głupia. A pomagac trzeba mądrze.

    > Mniej wiecej, ale troche mniej wiecej to samo. Jednak wykluczam radykalizm.

    A moim radykalizmem jest co? Ze oprócz pomagania mysle o skutkach dla nas?

    b.