  • Data: 2016-07-19 14:52:00
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-19 o 14:44, Budyń pisze:
> [...]
    sprawa jest prywatna. Ale jesli tysiacom rodzin i to w miedzynarodowym wydaniu sprawa
    robi sie spolecznie istotna i polityka musi byc brana pod uwage. kwestia skali.

    > no dobra - dalej mi sie nie chce. Upierasz sie z moich wypowiedzi wybierac tylko to
    co ci nie pasuje, czyli karabiny. Całosc koncepcji usilnie pomijasz, by wykazac ze
    zlym katolem jestem.

    Zartujesz z tym katolikiem? Co mnie to obchodzi jakim jestes katolikiem?
    Sugerowalem tylko, ze popieranie wpisow typu bydlo w stosunku do ludzi
    uciekajacych przed wojna jest hipokryzja.
    A z pomaganiem to obozy juz sa, wiec jak by nie ma z czym sie
    niezgadzac. Karabiny jednak do przemyslenia. :-)

    Pozdro.. TK