  • Data: 2016-07-19 14:44:26
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 14:35:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    sprawa jest prywatna. Ale jesli tysiacom rodzin i to w miedzynarodowym wydaniu sprawa
    robi sie spolecznie istotna i polityka musi byc brana pod uwage. kwestia skali.

    > Ja tylko o karabinach. Nie rozszerzaj.

    > Pomagania karabinami, tylko nie wiemy jeszcze komu. Moze cos
    > przeoczylem, ale to najbardziej zapamietalem.

    no dobra - dalej mi sie nie chce. Upierasz sie z moich wypowiedzi wybierac tylko to
    co ci nie pasuje, czyli karabiny. Całosc koncepcji usilnie pomijasz, by wykazac ze
    zlym katolem jestem.

    b.