  • Data: 2016-07-19 16:57:53
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 16:11:41 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Aha, bo np. papiez mowi o przyjmowaniu. Ty o pomaganiu w obozach daleko
    > stad.

    papiez franciszek mówił ze podstawowym prawem jest nie musiec emigrowac. Tyle ze w
    mediach slabo sie to przebilo bo nie bylo jak przypier.... katolikom.

    poparłem, a wręcz przeciwnie, pisania "bydło" o kimkolwiek. Ale z tego powodu jestem
    katolickim hipokrytą. Aaaa, jeszcze z brakiem empatii.

    > Bo empatia to pochodna milosci blizniego, milosierdzia i innych pierdol
    > ktore tu przytaczasz. Empatia to zrozumienie, wczucie sie w role, zmiana
    > perspektywy, wiec jakby milosc blizniego. A to cos przeciwnego jak
    > trzymanie w obozach i oczekiwanie za to wdziecznosci z prostego powodu,
    > bo samy tak bysmy nie chcieli.

    znow sobie budujesz jakies konstrukcje - tobie nie wystarczy zebym pomagał, mam miec
    łzy w oczach, inaczej pomoc jest nic nie warta. Puknij sie :)

    b.