  • Data: 2016-07-25 14:37:09
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa jest o tyle powazna ze jakis chuj ktoremu nic nie zrobilem kiedys tylko gadal
    ze mnie zabije a teraz chce mnie zabic. Mnie Ciebie, tych co z litosci ich nie
    wspomne a go bronia. Pomysl jak sraja w pory rodzice mlodych ludzi co teraz sie
    zbieraja. Tam gdzie sie zbieraja jest dopiero przejebane. Wszyscy z plecakami albo
    torbami, wszystkie kolory skory. W manufakturze mam jakas szanse. Jak ciapak, siniak
    czy bambus idzie to moge trzymac sie od niego w bezpiecznej odleglosci. Oni sa
    doskonale zorganizowani. Mnie bialemu lodzianinowi znajacemu srodowiska rozne bardzo
    trudno bylo by kupic profesjonalny material wybuchowy. Szansa ze by mnie nie zlapali
    to jakies 1:10000. A taki chuj co go zlapali w lodzi mial do dyspozycji mieszkanie,
    druga baza to hotel, mial wojskowy material wybuchowy. Mam nadzieje ze beda go dotad
    tlukli az powie wszystko lacznie z tym czego nie wie. W szczawnicy znalezli torbe w
    ktorej byly dwa granaty, to tak przy okazji. A jak juz stanie sie malo przydatny to
    uzywana podpaska w gebe i z podcietymi sciegnami do dolu z swinskimi flakami i
    wapnem.