    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Date: Mon, 15 Mar 2010 15:17:38 +0100

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:7900ed20-494b-4d82-b3e3-2890337bfb84@z11g2000yq
    z.googlegroups.com...
    Witam !

    Planujemy zmienić nasze 65m2 mieszkanie na domek. Znaleźliśmy
    atrakcyjną ofertę domu (pod klucz) w cenie 350tys zł wraz z działką
    1000m2.

    co do ceny sie nie wypowiadam bo pewnie lepiej wiesz jakie sa w danym
    rejonie, ale jak dla mnie to raczej drogo.

    Dom - projekt "Madzia". (wersja B)

    http://www.domnahoryzoncie.pl/pl/index.php?s=179&a=4
    29

    [cut]
    2. Ściany zewnętrzne o przenikalności cieplnej K=0,29 W/m2 K
    tragedia, az dziw ze jeszcze ktos tak buduje...
    [cut]
    - warstwa styropianu grubości 6 cm
    kolejna tragedia....

    4. Stropodach
    [cut]
    ocieplony wełna mineralną (15cm)
    znowu tragedia...

    5. Okna i drzwi
    [cut]
    - parapety wewnętrzne PCV
    zatrt?

    [cut]
    7. Instalacja grzewcza
    - piec dwu funkcyjny na eko - groszek
    - pojemnościowy ogrzewacz wody wyposażony w grzałkę 230V
    - grzejniki płytowe białe w pomieszczeniach

    jak dla mnie porazka

    - ogrzewanie podłogowe w łazience, kuchni, komunikacji
    - grzejnik drabinkowy w łazience
    - kominek w salonie

    [cut]
    Reszty nie wiem ...

    Mój dom będzie dopiero budowany , ale moge sobie zobaczyć inne domy
    wybudowane ...

    Na co trzeba zwrócić uwagę , do czego warto "dopłacić" ...

    Może kazać mocniej ocieplić mury , podłogę , dach ?

    Ale czy warto ? Czy to co jest w "standardzie" jest wystarczające ?

    docieplic, docieplic i jeszcze raz docieplic...
    wydasz majatek na ekogroszek przy takiej zimie jak teraz.
    Z tego co widze wszystko robione najnizszym kosztem na granicy
    dopuszczalnych norm, a normy stare...
    K=0,29 scian to juz naprawde lata 90 ubieglego wieku, ze o dachu nie
    wspomne...

    Zajzyj do mnie na strone jak sie nie upierasz przy tradycyjnych murach, u
    mnie najmarniejsze sciany maja K=0,13

    --
    pozdrawiam
    Andrzej