  • Data: 2010-03-26 13:11:07
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "jahi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Kazdy wie lepiej co dla niego dobre.
    > Jeden z moich przyjaciol niemal smial sie ze mnie, ze dom, ze nie w
    > centrum miasta, po co tak drogo i daleko skoro mozna w mieszkaniu.
    > Urzodzilo sie drugie dziecko i dwa lata temu rozpoczal budowe. :-)
    > Musi przyjsc ten czas i tyle. Pod blokiem wieczne problemy z
    > parkowaniem samochodu, kichnac nie mozna zeby z balkonu ktos na
    > zdrowie nie powiedzial. A dzieci? Moje zdecydowanie bardzie wola
    > siedziec na jeszcze budowie niz pod blokiem. Wbrew pozorom dla nich
    > jest znacznie lepiej. Na osiedlu gdzie koncze dom maja juz swoje
> [...]

    Mieszkanie we własnym domu nie jest dla każdego. To nie tylko świeże
    powietrze, zielona trawka, gril i odpoczynek. Moim zdaniem o wiele
    ważniejsze jest bycie świadomym wszystkich uciążliwości z tym
    związanych. Jeśli zalety je przewyższają to OK budujemy. Druga sprawa -
    rodzinie też musi to odpowiadać.
    Mieszkałem w domu ponad 30 lat, teraz od kilku lat mieszkam w bloku. W
    ciągu trzech lat muszę podjąć decyzję czy dom czy jednak większe
    mieszkanie. I właśnie świadomość realiów życia we własnym domu,
    szczególnie gdy jest małe dziecko i dwie osoby pracują, nie pozwala na
    prosty wybór.