  • Data: 2010-03-25 09:00:34
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:7223987d-d5d3-4ddc-b182-

    >Masz własny las ? Jeśli nie to niszczysz las i zachowujesz się sam jak
    >burak ...
    >Niestety też takich widzę to rozjeżdżają lasy koło mnie , że nawet
    >strach z dzieciakami iść przez las ...

    Nie mam wlasnego lasu a jezdze po lesnych drogach i okolicznych polach, nie
    gdzie i jak popadnie.

    >Ale ja z domu nie rezygnuję. Tyle że nie chce być "niewolnikiem"
    >domu.
    >Dom zapewne kupimy "kiedyś" ...
    >Po prostu na razie przy małych dzieciach trzeba inaczej myśleć niż w
    >przypadku braku dzieci ...
    >A nie chce aby nasz "komfort" odbił się na ich dyskomforcie
    >(dojeżdżanie PKSem do miasta , kilka godzin w autobusach i oczekiwania
    >na autobus i itd ..)

    Kazdy wie lepiej co dla niego dobre.
    Jeden z moich przyjaciol niemal smial sie ze mnie, ze dom, ze nie w centrum
    miasta, po co tak drogo i daleko skoro mozna w mieszkaniu. Urzodzilo sie
    drugie dziecko i dwa lata temu rozpoczal budowe. :-) Musi przyjsc ten czas i
    tyle. Pod blokiem wieczne problemy z parkowaniem samochodu, kichnac nie
    mozna zeby z balkonu ktos na zdrowie nie powiedzial. A dzieci? Moje
    zdecydowanie bardzie wola siedziec na jeszcze budowie niz pod blokiem. Wbrew
    pozorom dla nich jest znacznie lepiej. Na osiedlu gdzie koncze dom maja juz
    swoje towarzystwo i plener jakiego nie maja nigdzie w miescie. No ale to moj
    przypadek... Fakt, ze problemy ze szkolami i innymi podobnymi zwlaszcza
    zima moga sie pojawic, ale to zycie, zawsze cos jest nie tak.

    Pozdro.. TK