    From: "jagr" <j...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czy to dobry kocioł?
    Date: Fri, 17 Jul 2009 08:03:24 +0200

    Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    news:h3nr7c$sqi$1@inews.gazeta.pl...

    > Warto/nie warto ;)
    > Najpierw musisz sprecyzować bo KE to otwarta komora, AE zamknięta,
    > Przy zamkniętej pojawia się problem ograniczenia długości komina.
    > Za to masz sprawniejszy kocioł nie stwarzający zagrożenia zaczadzeniem i
    > nie powodujący przeciągów.
    > ZS to jednofunkcyjny i trzeba podłączyć zasobnik (+1000 do 3000zł) może
    > obsłużyć więcej niż jedną łazienkę.
    > ZW to dwufunkcyjny, wystarczy na jedną łazienkę i kuchnię.
    >
    > pozdrawiam Piotr

    Teraz mam stary kocioł wiszący do wymiany jednofunkcyjny.
    Mam również stare warunki wydane na kocioł jednofunkcyjny.
    Gdybym wystąpił o warunki na 2 funkcje, to "nie przejdę" przez kominiarza.
    Parter, stare budownictwo i stare kominy. Musiałbym ciągnąć komin
    przez wiele pięter albo wkładkę w komin istniejący.
    Dlatego muszę dokonać prostej wymiany 1f. = 1f.
    C.w.u. mam z innych źródeł.

    A ww symbol kotła przepisałem z oferty w internecie.
    http://www.e-metalowiec.com
    Firma z Jeleniej Góry.
    JUNKERS CERACLASS ZS 12-2 DV KE PIEC 1-FUNKCYJNY
    CENA : 2 150 zł. ( cena z VAT 22 % )
    Pytam, bo cena wydaje mi się ciut za niska. To nie jest szajs?
    Pozdrawiam,
    jagr